Na Rimskem vrelcu obeležili zaključek prve faze revitalizacije območja, v oktobru vrata odpira tudi kavarna
Na Rimskem vrelcu v Kotljah so na Svetovni dan turizma s slovesnostjo obeležili zaključek prve faze revitalizacije kompleksa. V tem sklopu so dokončani kavarna z razgledom, športna igrišča, piknik kotiček ter fontana s hotuljsko mineralno vodo, ki je z umestitvijo na ploščadi ob igriščih odslej še dostopnejša za vse obiskovalce. S fontano so želeli investitorji dati poseben poklon temu koroškemu biseru in koroški naravni dediščini.
Ob prisotnosti investitorjev, zaposlenih, lokalnih javnih inštitucij ter lokalnih podjetij in dobaviteljev so na Rimskem vrelcu obeležili uspešno zaključeno prvo fazo revitalizacije ter predstavili potek projekta in načrte za prihodnost. Poleg dnevnega športno-rekreacijskega dela s kavarno bo podjetje že v prihodnjem letu pričelo z izgradnjo glampinga s skupno petimi enotami, kasneje pa je načrtu tudi izgradnja butičnega družinskega hotela s kapaciteto okoli 50 ležišč. S prvo zaključeno fazo na Rimskem vrelcu tako aktivno uresničujejo napovedano revitalizacijo turističnega območja.
Z novo fontano poklon koroški dediščini in korak k njenemu varovanju
Posebno mesto je na tem območju dobila tudi slovita hotuljska slatina. V obliki fontane je umeščena na plato ob cesti Kotlje-Ivarčko jezero, s čimer bo postala eden vidnejših in bolj prepoznavnih elementov ureditve tega območja. Hkrati predstavljala tudi točko javnega dostopa do mineralne vode, kjer se bodo lahko zbirali tako redni odjemalci iz lokalnega okolja, gostje kavarne in dnevni obiskovalci.
S postavitvijo fontane so želeli na Rimskem vrelcu dati koroški naravni mineralni vodi, ki je izjemno bogata z železom in že stoletja med ljudmi velja za zdravilno, prav posebno mesto. Podetje želi na tak način prispevati k ohranjanju in varovanju te bogate dediščine ter tudi prihodnjim generacijam povedati, kaj se je v preteklih letih dogajalo na tem območju in kako lokalni ljudje že stoletja pijejo to t.i. kisevo vodo zaradi njenih dobrodejnih učinkov.
Lokalno in sodelovalno obarvano
Rimski vrelec začenja pisati novo zgodbo v sodelovanju z lokalnimi inštitucijami in lokalnimi dobavitelji. Tako so se že v samem začetku projekta povezali z lokalnimi koroškimi kmetijami in drugimi lokalnimi ponudniki ter skupaj z njimi razvili nekaj novih lokalnih izdelkov, ki bodo obiskovalcem na voljo v kavarni pod krovno znamko Rimski vrelec. Med drugim je podjetje vzpostavilo sodelovanje tudi s Koroškim pokrajinskim muzejem, Geoparkom Karavanke ter številnimi drugimi inštitucijami z željo po usklajenem in sodelovalnem razvoju turizma.
Med drugim so bile v sodelovanju z Geološkim zavodom Slovenije v okviru čezmejnega Interreg projekta KaraWAT, v okviru katerega se je oblikovala strategija trajnostnega upravljanja vodnih virov v UNESCO Globalnem Geoparku Karavanke, za mineralno vodo v Kotljah izvedene terenske meritve lastnosti mineralne vode, raziskave njene sestave in pregled stanja obstoječih vrtin.
Blizu naravi
Branko Dervodel, ki je skupaj z Marjano Kaker investitor projekta, je povedal: »Celoten koncept Rimskega vrelca gradimo v duhu našega novega slogana, ki se glasi BLIZU NARAVI. Tako želimo delovati trajnostno na vseh ravneh poslovanja, hkrati pa omogočati vsem obiskovalcem čim bolj sproščen čas bivanja zunaj, blizu narave. Rimski vrelec leži neposredno pod Uršljo goro in je čudovito izhodišče za preživljanje prostega časa v naravi. Tudi sam izgled in ponudba kavarne sledita temu konceptu. Z veliko steklenih površin in možnostjo posedanja zunaj smo želeli pustiti čim bolj odprte poglede. V lokalu bo na voljo osvežitev z različnimi pijačami in lahkimi prigrizki - potrudili se bomo, da prinesemo nekaj drugačnega, svežega in predvsem, lokalnega.«
Sodobna in edinstvena vizualna podoba
Rimski vrelec se je ta dan predstavil tudi s povsem novo vizualno podobo, ki so jo zanj skupaj s celostno zasnovano znamko razvili v podjetju LANARA Consulting, ki je specializirano za branding in trženje v turizmu in ki ga vodi domačinka Janja Berložnik Šuler. Lokalno poznavanje območja in koroških posebnosti je rezultiralo v edinstveni podobi Rimskega vrelca, ki z novim sloganom »blizu naravi« poudarja vodo kot osrednji element podobe, hkrati pa s sodobno zasnovanimi in unikatnimi ilustracijami daje podobi edinstven pečat. Bakreno oranžna barva tako spominja na njeno prepoznavno oranžno usedlino, modra pa na barvne odtenke vode in narave.
Prihodnost je v osebnem pristopu in avtentičnih doživetjih
Na Rimskem vrelcu si bodo prizadevali, da bosta njihova majhnost in oseben pristop njihovi glavni prednosti. Tako bodo domačinom in vsem ostalim obiskovalcem ponujali priložnosti za raziskovanje prečudovite koroške narave, aktivna doživetja po lastni meri ter prostor sprostitve in razvajanja ob edinstveni hotuljski slatini.
Fotografije:
Arhiv Rimski vrelec, avtor: Happy memories, Grega Ravnjak