Projekt razdeljevanja hrane v Koroškem medgeneracijskem centru
V Koroškem medgeneracijskem centru (KMC) uspešno poteka projekt razdeljevanja hrane. Projekt izvajajo v sodelovanju z Občino Ravne na Koroškem Lions klubom.
Tako kot v normalnih razmerah tudi v tem času, ko je pomoč še bolj potrebna, ko ljudje ne morejo od doma, skrbijo za približno 130 uporabnikov.
Borut, ki v KMC vodi projekt Razdeljevanja hrane, vsak večer v trgovinah prevzame hrano, jo pripelje v center, z upoštevanjem potreb posameznikov in njihovih želja pripravi pakete in jih še isti večer razdeli.
O Izzivih projekta Razdeljevanja hrane v času koronavirusa zapiše:
»Projekt Razdeljevanja hrane socialno ogroženim občanom Raven na Koroškem izvajamo v Medgeneracijskem centru že od leta 2016. Projekt zagotavlja osnovne življenjske potrebščine tistim občanom, ki si jih sami ne morejo zagotoviti ali pa vsaj ne v zadostni meri. Za donacijo hrane smo se dogovorili s podjetji Tuš, Spar, Lidl, Pekarna Zeciri Ravne in Koroške pekarne. Vsak večer med 19.30 in 20.30 uro pri naših donatorjih prevzamemo hrano. Zaposleni v Koroškem medgeneracijskem centru to hrano med 20.30 in 21.30 uro razdelimo našim uporabnikom. Za invalide, starejše, bolne in obnemogle uporabnike poskrbimo tudi tako, da jim hrano po 21.45 uri dostavimo na dom. S programom Razdeljevanja hrane danes samo v Občini Ravne na Koroškem preprečimo, da bi romalo med odpadke okrog 20 ton hrane letno.
Spomladi, ko smo se pri nas, kot tudi po svetu soočili z novo boleznijo COVID-19, smo bili v Koroškem medgeneracijskem centru pripravljeni na izziv, saj smo že prej izvajali stroge higienske ukrepe, kot je nošenje mask in rokavic, razkuževanje rok, opreme ter prostorov. V novih okoliščinah smo te postopke ponovno pregledali in jih v dogovoru z NIJZ-jem optimizirali. Nošnjo maske smo tako le še dodatno uvedli za delo na terenu ob pobiranju hrane in dostavi le-te. Predajo hrane smo iz zaprtih prostorov Koroškega medgeneracijskega centra prestavili na prostor pred vhodom v center in zagotovili, da poteka brez kontakta med zaposlenim in uporabnikom. Ti strogi postopki dostave hrane brez osebnega kontakta so se še posebej izkazali za uspešne, ko smo skrbeli za uporabnike v karanteni.
V prvem valu spomladi, pa tudi sedaj v drugem valu s Civilno zaščito Občine Ravne na Koroškem odlično sodelujemo pri identifikaciji posameznikov, ki bi pomoč potrebovali, pri nabavi hrane, dostavi pomoči in pri zagotavljanju dezinfekcijskih ter zaščitnih sredstev, ki jih pri našem delu potrebujemo.
Delovanje viškov hrane v teh zahtevnih razmerah terja razumevanje in sodelovanje s strani uporabnikov in predvsem donatorjev, ki morajo hrano pripraviti hitreje kot običajno, za kar se jim v našem imenu in imenu uporabnikov zahvaljujemo«.
Iz KMC sporočajo: ''Hvala vsem, ki se družite z nami in ne pozabite, da nas lahko pokličete vsak dan od 8.00 do 15.00 za klepet, pomoč ali pa kar tako.'' Pokličete jih lahko na telefonsko številko: (02) 82 80 880 ali 051 274 360.
Ostanite zdravi!