Turistična zveza Slovenije promovira slovenske bisere
Turistična zveza Slovenije že več desetletij bogati slovensko turistično ponudbo, v času koronakrize pa promovira slovenske destinacije in znamenitosti.
Še lani je slovenski turist v povprečju predstavljal samo od 25 do 30 odstotkov vseh gostov v Sloveniji, ki jih je bilo po podatkih Slovenske turistične organizacije (STO) 6,23 milijona. Letos so slovenski turistični ponudniki hočeš – nočeš odvisni predvsem od slovenskega gosta, ki se mu že več desetletij posvečajo pri Turistični zvezi Slovenije (TZS), ki združuje več kot 360 turističnih društev in kar 30 tisoč predanih prostovoljcev. Njihova glavna skrb je dobro počutje in aktivno preživljanje prostega časa Slovencev v domovini, zato je napočil skrajni čas, da Turistično zvezo Slovenije ter njene tradicionalne ter nove akcije bolje spozna tudi širša javnost.
Manj znane slovenske kraje pri Turistični zvezi Slovenije promovirajo tudi v okviru vseslovenske akcije Zdaj je čas. Moja Slovenija, kjer so se osredotočili zlasti na spregledane slovenske destinacije in znamenitosti.
27. septembra bomo praznovali še svetovni dan turizma, ki letos poteka pod sloganom: »Turizem: Gradimo mir! Spodbujajmo znanje!«.